Cumparatorul are dreptul sa returneze un produs sau sa renunte la un serviciu de pe site-ul https://www.sorpresa.ro, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare a produselor returnate. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renuntare la un serviciu expira in termen de 14 zile de la:
Rambursarea sumelor aferente produselor returnate se va realiza exclusiv prin virament bancar in contul indicat de catre cumparator. Suma transportului de la Vanzator la Cumparator se ramburseaza doar daca se returneaza toate produsele de pe factura respectiva.
Consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari neadecvate. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand. Daca clientul nu este de acord cu aceasta taxa i se va reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia, iar banii solicitati prin procesul de returnare nu vor fi returnati. Acesta clauza se aplica conf. Ordonantei de urgenta nr. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.
Cheltuielile de transport sunt suportate de catre firma noastra doar in cazul produselor cu defecte de fabricatie sau deteriorate la transport si nu ca urmare a utilizarii necorespunzatoare de catre Cumparator.
In cazul ridicarii unui colet deteriorat la transport, implicit a produselor continute in acesta, clientul trebuie:
ATENTIE! In cazul ridicarii unui colet deteriorat, implicit a produselor continute in acesta, fara a incheia proces verbal cu agentul curier, nu se va oferi garantie produselor din respectivul transport.
Conditii speciale de returnare:
Produsele pot fi returnate doar impreuna cu toate accesoriile incluse in pachet (componente, piese, cabluri, adaptori, certificate de garantie - daca au fost emise de catre producatori, manuale de utilizare, etc). Lispa unor accesorii sau componente din pachetele produselor returnate duce la refuzul magazinului nostru de a returna sumele respective si la expedierea produselor/pachetelor incomplete inapoi la Cumparator pe cheltuiala acestuia din urma.
Foliie de protectie pot fi returnate doar daca nu au fost desfacute, aplicate sau utilizate.
In cazul refuzarii unui colet deteriorat, clientul trebuie sa ne contacteze la contact@sorpresa.ro